Szanowni Państwo,
W związku ze stopniowym zdejmowaniem obostrzeń przez Rząd, Zarząd SML-W podjął decyzję o przywróceniu dotychczasowego czasu pracy od dnia 4 maja 2020r.
Poniedziałek – 10:00 – 18:00
Wtorek, Środa, Piątek – 7:30 – 15:30
Czwartek – 8:00 – 16:00
Jednocześnie informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo pracowników i mieszkańców nadal jest zawieszona bezpośrednia obsługa mieszkańców. Biuro Obsługi Klienta Telewizji Kablowej będzie nadal niedostępne dla interesantów do odwołania. Prosimy o wybranie innej formy kontaktu:
- telefonicznie (22/ 766 22 10 lub 22/ 774 30 65 wew. 1144. 1146)
- mailowo (kablowka@smlw.com.pl)
Umowy terminowe, których termin kończy się w najbliższym czasie, mogą być przedłużone w sposób zdalny. Celem ustalenia formy przedłużenia prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy z Biurem Obsługi Klienta Telewizji Kablowej. W przypadku braku możliwości przedłużenia w sposób zdalny mogą być one przedłużone z chwilą wznowienia pracy BOK po wcześniejszym złożeniu oświadczenia o ich przedłużeniu.
Korespondencję tradycyjną można zostawić w skrzynce podawczej umieszczonej przy wejściu do Biura Zarządu Spółdzielni.
Za utrudnienia przepraszamy
Prosimy o bieżące śledzenie zamieszczanych informacji, w związku z zmieniającą się sytuacją.