Pomoc techniczna
- Jakie są terminy realizacji montażu i ile czasu trwa montaż?
Czytaj więcej!
Terminy są rezerwowane zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Instalacje są przez nasz serwis wykonywane z wymaganą starannością oraz według standardów pozwalających na dostarczenie Państwu usług o wymaganej jakości. W terminie montażu monter ustala z osobą zastaną w lokalu (wymagana jest obecność osoby pełnoletniej w lokalu w terminie montażu) jakie są możliwości wykonania instalacji do punktu wskazanego przez abonenta. Czas rezerwowany na podstawowy montaż (dotyczy jednego gniazda internetowego lub telewizyjnego) to 2 godziny. Ze względu na indywidualność każdego zgłoszenia rezerwowany przedział czasowy jak i sam czas montażu może ulec skróceniu lub w niektórych przypadkach wydłużeniu.
- Jak podłącza się internet do komputera ? Jak podłączyć modem ?
Czytaj więcej!
Tutaj chcielibyśmy przedstawić następujące fakty:
- Podczas montażu internetu przekazywany jest Państwu modem kablowy konieczny do korzystania z sieci internetowej Spółdzielczej Sieci Telewizji Przewodowej
- Modem wymaga zasilania elektrycznego oraz umożliwia podłączenie kablowe z jednym urządzeniem* za pomocą kabla ethernetowego (złącze RJ45) albo USB
- W przypadku podłączenia za pomocą kabla USB wymagana jest instalacja sterowników z dołączonej do modemu płyty instalacyjnej**
*Jako urządzenie można podłączyć komputer, switch, router lub konsolę pod warunkiem w liczbie 1 sztuki. W przypadku zmiany urządzenia podłączonego urządzenia do modemu należy modem wyłączyć z prądu (odłączenie z sieci zasilacza) na 1 minutę ze względu na rejestrowanie adresu fizycznego urządzenia (adres MAC).
**Sterowniki dołączone do modemu są dedykowane dla 32 bitowego systemu operacyjnego.
- Czy jest możliwość podłączenie kilku komputerów do jednego gniazda Internetowego ?
Czytaj więcej!
W przypadku podłączenia przewodowego do 4 komputerów w cenie 150 zł brutto oferujemy Państwu switch wraz z montażem oraz wykonaniem instalacji od modemu do wskazanych punktów przy użyciu kabla ethernetowego do poszczególnych komputerów. To rozwiązanie wiąże się z koniecznością udostępnienia Państwu dodatkowych adresów IP. Natomiast w przypadku chęci korzystania z sieci bezprzewodowej (np. laptop) mogą Państwo zakupić we własnym zakresie router z możliwością konfiguracji podsieci, która umożliwi Państwu korzystanie z internetu przy użyciu jednego publicznego adresu IP. W ofercie dostępne również modemy z funkcją Wi-Fi
Tekst widoczny po kliknięciu na Czytaj więcej
- Link do programów antywirusowych i przeglądarek Internetowych.
Czytaj więcej!
Spółdzielcza Sieć Telewizji Przewodowej w Legionowie nie ponosi żadnej odpowiedzialności za błędy jak i również za szkody wynikłe przez nieumiejętne użycie wyżej wymienionego oprogramowania.
Faktury, płatności, itp.
- Jakie dokumenty są niezbędne do podpisania umowy na telewizje kablową i/lub internet?
Czytaj więcej!
Umowę może podpisać tylko właściciel lokalu, w tym celu potrzebny jest dowód osobisty.
- Do kiedy należy opłacić abonament?
Czytaj więcej!
Abonament należy opłacić do ostatniego dnia danego miesiąca, np. do końca stycznia należy uiścić opłatę za styczeń.
- Czy za internet i TV kablową można płacić na jednym rachunku?
Czytaj więcej!
TAK. Mogą Państwo dokonać opłaty łącznej na jeden numer rachunku.
- Jak mogę uzyskać dokument do odliczenia ulgi za internet?
Czytaj więcej!
Na początku miesiąca lutego można otrzymać w Biurze Obsługi Klienta SSTP zaświadczenie o wysokości wpłat za internet dokonanych w roku poprzedzającym.
Numer konta do wpłat za montaż, ponowne podłączenie, aktywację karty
Bank Pekao S.A.
07 1240 1082 1111 0000 0428 2354
Odbiorca: SMLW Legionowo
ul. Jagiellońska 11
W tytule przelewu prosimy wpisać adres, którego dana usługa dotyczy.